Blogolj!

Soha nem vásároltunk ennyit online, mint az elmúlt hetekben

A magyarok több mint egyharmada (35 százalék) elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben. Az európaiak 57 százaléka gondolja ugyanezt.

A Mastercard kutatásából az is kiderült, hogy szívesen választanak virtuális élményeket a magyarok: streaming szolgáltatást a megkérdezettek 40 százaléka használ, a fitness edzések (20 százalék) és az online múzeumlátogatás (15 százalék) mellett itthon a stand-up előadások (30 százalék) és az online koncertek (35 százalék) is nagyon népszerűek. Mivel a kapcsolattartási is az online térbe tolódott át, a magyarok 73 százaléka vett részt videóhívásban legyen szó akár a családjáról, szeretteiről, vagy a munkahelyéről.

A kutatás szerint a mostani időkben szívesebben is adakozunk: a magyarok esetében az online adakozók aránya valamivel alacsonyabb, mint Euróopában (18 százalék). A megkérdezettek 7 százaléka próbálta ki ezt a lehetőséget most első alkalommal.

A magyar válaszadók 39 százaléka bankol most először online, 25 százalék ismerkedik a főzés rejtelmeivel, a harmadik legnépszerűbb új online tevékenység pedig a tanulás: minden ötödik válaszadó keres ilyen lehetőséget magának vagy családtagjainak.

Szinte minden magyar (91 százalék) figyel arra, hogy mit és hol vásárol online és 59 százalék aggódik amiatt, hogy online visszaélés áldozatává válik. Az online fizetés biztonsága érdekében a megkérdezettek magyarok 84 százaléka lehetőség szerint ismerős kereskedőknél vásárol és 85 százalék ellenőrzi a webhelyek vagy vásárlók véleményét.

https://ecoblogstar.blogstar.hu/./pages/ecoblogstar/contents/blog/95104/pics/lead_800x600.png
online vásárlás
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?