Blogolj!

Egyre népszerűbb az online számlanyitás

Ragnar Volarus

A mikro-, kis- és közepes vállalkozások 15 százaléka már online igényel számlát az OTP Banknál. Bár ez még mindig azt jelenti, hogy a jelentős többség a lakossági ügyfelekhez hasonlóan, továbbra is személyesen, egy bankfiókban kezdeményez számlanyitást, de rohamosan emelkedik az online ügyintézés.

Fotó: pixabay

A vállalkozók elkezdték felfedezni a számlacsomagok kényelmes, akár otthonról is elvégezhető, online igénylésének előnyeit. Tavaly az OTP Business új ügyfeleinek 15 százaléka már az interneten igényelt számlát vállalkozásának. Ami nem is meglepő, hiszen néhány egyszerű kérdésre kell csupán válaszolni, majd kiválasztani a 13 számlacsomag közül a legmegfelelőbbet. 

Ráadásul mindez percet vesz csupán igénybe, majd az ügyfél e-mailben megkapja a szerződéstervezet, ezután kiválaszthatja melyik fiókban és mikor kívánja aláírni. Ezzel pedig gyorsan végezhet, hiszen várakozás nélkül túl lehet a papírmunkán.

Az sem elhanyagolható, hogy ha a vállalkozó az igény benyújtásának napján személyesen aktiválja számláját, már aznap használhatja is. A lehetőséggel a társas és egyéni vállalkozások, valamint őstermelők mellett egyéb szervezetek - akár alapítványok és egyesületek - is élhetnek. A számlához tartozó bankkártyát pedig kérésre ki is postázza a pénzintézet. 

"Célunk e lehetőség megteremtésével is az volt, hogy a banki ügyintézés minél kevesebb időt vegyen el ügyfeleinktől, legyen szó mikro-, kis- vagy közepes vállalkozások vezetőiről"

- mondta Csonka Tibor, az OTP Business ügyvezető igazgatója.

Címkék: OTP
https://ecoblogstar.blogstar.hu/./pages/ecoblogstar/contents/blog/69135/pics/lead_800x600.jpg
OTP
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?