Blogolj!

ODEX: tíz éves múlt, 150 esztendő tapasztalat

A hazai médiaértékesítési piac meghatározó szereplője az ODEX Outdoor Expert Kft, amely idén tíz éve működik.

Egy az ODEX által kihelyezett reklámok közül

„Tíz éves múlt, de 150 esztendő tapasztalat” – így mutatta be az ODEX Outdoor Expert Kft-t Szabó Henriett, a cég ügyvezető-igazgatója. Talán elsőre ellentmondásosnak tűnik ez a mondat, de az éppen egy évtizede alapított vállalkozás tizenegy specialistája összességében másfél évszázadnyit töltött el a reklámpiac OOH területén, s tettek szert hatalmas tudásra. Ennyi tapasztalattal a hátuk mögött dolgoznak ebben a szegmensben és foglalkoznak a külső – óriásplakátok, hirdetőoszlopok, city lightok, autóshirdetések, stb. – és belső (a pénztáron túli, bevásárlóközpontokon és egyéb közösségi tereken belüli) reklámok értékesítésével.

A cég teljeskörű szolgáltatást nyújt a hirdetőknek, hiszen a megrendeléstől egészen az utólagos hatásvizsgálati elemzésig koordinálja a a folyamatokat. A reklámpiac folyamatosan átalakul, de idézzük Szabó Henriett egy másik kulcsmondatát is: „Az első fodrász is reklámozta magát, azt ugye cégérnek hívtuk, márpedig ez a forma a mai napig létezik.”

Az óriásplakát időtálló és hatékony hirdetési eszköz. Ugyanakkor egy komplett reklámkampány megvalósítása nem egyszerű feladat, mert például a plakáthelyek több cég tulajdonában vannak, márpedig a sikeres hirdetési tevékenységhez sok felületet kell használni, így több vállalkozással is egyeztetnie kell az ODEX-nek. Emellett figyelni kell arra, hogy milyen minőségi táblákat válogatnak ki a kampányhoz, azok hol helyezkednek el.

Mozgásban a reklám

„Akadt egy megrendelő, akinek korábban 300 plakáthelyet ajánlottunk, ám ő azt mondta, hogy ugyanennyi pénzért egy másik vállalkozás 400 felületet tud biztosítani. A tárgyalások során megbizonyosodhatott róla, hogy a mi ajánlatunkkal háromszor annyian látják a hirdetését, mint a másikkal” – mondta Szabó Henriett, aki azt is elárulta, hogy egy fogyasztó átlagosan, naponta ötven felület mellett halad el, vagyis ennyi reklámot lát naponta közlekedés, vagy vásárlás közben. Egy egyszerű hétköznap a 15–69 éves korosztály 94 százaléka szembesül egy-egy hirdetéssel.

Az ODEX a felkészültségének köszönhetően naprakész adatokkal rendelkezik a hirdetési helyekről, vagyis célzott ajánlatot tud adni az ügyfeleinek arra, hogy hol és milyen formában érdemes reklámoznia magát, vagy a termékét. A cég munkatársainak kezein naponta tízezer felület és az azzal kapcsolatos adatok futnak át, vagyis a munkatársak tökéletesen naprakészek a piaci folyamatokkal kapcsolatban.

A vállalkozás ügyfelei minőségi szolgáltatást kapnak, még akkor is, ha a plakáthelyek minősége és elhelyezkedése között nagy a különbség, mert az ODEX-nél nyilvántartják a legjobb helyeket – igaz ezek kihasználtsága a legmagasabb, hiszen ezek használatával lehet hatékony a hirdetés.

Az ODEX táblákból kampányt készít a megrendelők számára. Nagy tapasztalattal, megbízhatóan, függetlenül és egyszerűen. (x)

https://ecoblogstar.blogstar.hu/./pages/ecoblogstar/contents/blog/58341/pics/lead_800x600.jpg
city light,ODEX,óriásplakát,Szabó Henriett
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?