Néhány nap és már a számlanyitásért sem kell bankfiókba menni

A korszerű technika hamarosan lehetővé teszi, hogy már a számlanyitásért se kelljen bemennünk a bankfiókba. GRÁNIT Bank a legmodernebb technológiai követelményeknek megfelelően megújította a 2012-ben az országban elsőként bevezetett VideóBank rendszerét és alkalmassá tette a videó-chat-en keresztüli ügyfélazonosítás lebonyolítására. Az új technológia zártkörű tesztelése folyamatban van, éles indítása a lakossági ügyfelek elektronikus azonosítását részletesen szabályozó MNB rendelet hatályba lépését követően várható.

Hétfőn hatálya lépett az elektronikus csatornán lebonyolítható ügyfélazonosítást megengedő 2017. évi LIII. számú törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról, amely várhatóan nemcsak a XXI. századi digitális bankolás előtt nyitja meg az utat, de lehetővé teheti, hogy a számlanyitás miatt se kelljen többé fiókba menni – hangsúlyozza a bank közleménye.

A GRÁNIT bank felmérése szerint a banki ügyfelek 92 százaléka örömmel fogadná, ha otthonról úgy nyithatná meg bankszámláját, hogy közben a személyes ügyintézésről sem kell lemondania, míg 73 százalékuk szerint nagymértékben elősegítené a bankváltást, ha az új bankszámláért be sem kell menniük a fiókba. A GRÁNIT Bank internetes kérdőívére beérkezett csaknem 1400 válasz alapján az ügyfelek 79 százaléka kipróbálna egy új bankot, ha nincs számlavezetési díj és a bankkártya az első évben ingyenes, 84 százalékuk pedig inkább otthonról online nyitna bankszámlát, mint egy bankfiókban vagy egy előre egyeztetett helyszínen, vállalva az esetleges kiszállási díjat is.

A felmérés is bizonyítja, hogy a technológiai fejlődés felgyorsulása és az okoseszközök rapid terjedése révén változnak a bankolási szokások, ami nagy kihívás elé állítja az egész bankrendszert. ”A technológiai változásból adódó lehetőségek biztosítása folyamatos innovációra készteti a GRÁNIT Bankot, ennek keretében került sor a 2012-ben – az országban elsőként bevezetett – Videóbank szolgáltatás technológiai megújítására és arra, hogy a csatornát a bank műszakilag alkalmassá tette a várhatóan nemsokára elinduló videós ügyfélazonosításra is” – fogalmazott a közlemény.

Ismeretese, hogy a GRÁNIT Bank 2010-es alapításától kezdve digitális modellt valósít meg a lakossági üzletágban. Ennek keretében minden évben újabb és újabb innovatív szolgáltatásokkal igyekszik a lakossági ügyfelek számára egyértelművé tenni, hogy a bankolás egyszerre lehet kényelmes, gyors és költséghatékony. A GRÁNIT VideóBank 2012-es bevezetésekor az ország első, PC-n és mobileszközön, a világon bárhonnan elérhető videós ügyfélszolgálata volt, tavaly ősszel pedig a bank Európában is elsőként vezette be az újgenerációs, a Mastercard technológiáján alapuló banki mobiltárcát, a GRÁNIT Pay-t. A GRÁNIT Bank mobilapplikációjában elérhető GRÁNIT Pay alkalmazással a hagyományos bankkártya pillanatok alatt a mobiltelefonra telepíthető, és ezt követően az érintőkártya képes elfogadóhelyeken bárhol a világon lehet bankkártya nélkül, a mobiltelefonnal fizetni.

A GRÁNIT Bank mobilapplikációja emellett számos ingyenes kényelmi és biztonsági megoldást tartalmaz, többek között a piacon továbbra is egyedülálló GRÁNIT Lock-ot, amellyel az ügyfél a bankkártyáját bármilyen visszaélés megakadályozására egy kattintással zárolhatja, majd egy újabb kattintással ismét megnyithatja.

http://ecoblogstar.blogstar.hu/./pages/ecoblogstar/contents/blog/39713/pics/lead_800x600.png
Gránit,számlanyitás,videobank
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?