Postai csekkautomaták a CBA-ban és a Rossmannban

A Magyar Posta Zrt. a CBA Kereskedelmi Kft-vel és a Rossmann Magyarország Kft-vel együttműködve a gyorsabb és rugalmasabb ügyfélkiszolgálás érdekében 91 csekkbefizető automatát állít üzembe országszerte drogériákban és élelmiszerüzletekben.

A témával kapcsolatban november 16-án tartott közös sajtótájékoztatón Illés Zoltán, a Magyar Posta Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy mindannyiunk életében fontos szerepet játszik a csekk. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a lakosság mintegy 2/3 része ezen a módon teljesíti fizetési kötelezettségeit. Ezért is fontos a posta számára, hogy ügyfelei minél kényelmesebben tudják befizetni csekkjeiket. Ennek érdekében az elmúlt évek folyamán a posta már számos újítást vezetett be, mint például az iCsekk, de helyeztek üzembe már csekkbefizető automatákat is mind készpénzes, mind bankkártyás fizetési módra. A siker biztosítéka azonban a megfelelő üzleti partner is. Ezért most tovább szeretnék bővíteni az ilyen lehetőségeket, növelve azon boltok és üzletek számát, ahol a vásárlással egyidejűleg csekket is be lehet fizetni. Így a tervek szerint a Rossmann és a CBA üzletekben összesen 91 ilyen automatát fognak üzembe helyezni ez év végéig, melyek telepítése már folyamatban van. Mindegyiknél lehet majd bankkártyával és készpénzzel is fizetni, egyszerre öt csekket, 290.000,- forintos felső értékhatárig. Az interneten pedig nyomon követhetők azok a helyek, ahová ilyen automaták fognak kerülni.

A CBA üzletlánc képviseltében Lázár Vilmos elmondta, hogy a kereskedelemben óriási verseny van. S ebben a magyar vállalkozások talán kicsit hátrányos helyzetben vannak a multinacionális láncokkal szemben, hiszen azok sokkal tőkeerősebbek, mint hazai versenytársaik, amit sajnos gyakran is éreztetnek velük. A kereskedelem egyébként egy háborús övezet, ahol a magyar cégek is helyt szeretnének állni. Céljuk, hogy a magyar kereskedelem tovább éljen és növelje szerepét, hiszen ez a nemzetgazdaság érdeke is, mivel hozzájárul a költségvetés pozitív egyenlegéhez. A verseny uralta harcban viszont nem biztos, hogy jó, ha mindenhol támadunk. Ezért hét évvel ezelőtt a CBA-nál eldöntötték, hogy elválasztják a Brand-et a Príma csoporttól a láncolaton belül. A cél, hogy a különböző brandeket megpróbálják előre tolni. Az igazi minőséget a Príma képviseli. Ez a hálózat az, ami innovatív szolgáltatást kínál a vásárlóknak. A CBA az első élelmiszerkereskedelmi láncként csatlakozott a posta kezdeményezéséhez. Az újonnan felszerelendő automaták pedig 66 Príma üzletben lesznek elérhetőek, ami remélhetőleg egybevág majd a vásárlók igényeivel.

Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. elnöke elmondta, hogy öt évvel ezelőtt kezdtek el együtt dolgozni a postával egy online webáruházon. Azóta már több versenykiíráson is együtt indultak, s több projektben dolgoznak együtt, hiszen a posta rendkívül innovatív, s a Rossmannak is célja, hogy a piacon megszerettesse magát. Az időablakos kiszállítást például a héten kezdték meg közösen, a Rossmann reklámújságját pedig a posta terjeszti, ezen túlmenően pedig kupont is nyomtatott részükre a posta. A csekkautomaták elhelyezése a legújabb együttműködésük. Mindez beleillik a cég stratégiájába, hiszen szeretnék magukat megkülönböztetni versenytársaiktól. Íly módon viszont a posta szolgáltatási körét is bővítik, aminek keretében 25 csekkbefizető automata kerül kihelyezésre üzleteikben az év végéig. Reményeik szerint a vásárlók is szeretni fogják ezt az új lehetőséget, aminek bevezetéséhez nagyon komoly marketing szolgáltatást szeretnének adni.

A tájékoztató végén Illés Zoltán elnök-vezérigazgató bemutatta az automata működését is a sajtó képviselőinek.  

  

 

http://ecoblogstar.blogstar.hu/./pages/ecoblogstar/contents/blog/31777/pics/lead_800x600.jpg
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?